15 June, 2011

apakah salahku??????

mengapa aku sering di persalahkan dalam setiap apa yang aku lakukan..???adakah aku tidak baik bg pandangan die???kenapa die sering membandingkan aku dengan org lain sedangkan die tau setiap org @ hamba Allah di ciptakan berbagai rupa dan bentuk..salahkah aku tidak mengikuti segala kemahuan nye walopn die tau aku tidak seperti SESEORG yg die selalu banggakan dan agungkan sehingga buruknye pn tidak die sedari..adakah aku tidak lagi diperlukan olehnye???

die ini blh di kategorikan lidah bercabang..sekejap ckp lain sekejap kang lain lak jdnye...aku sendiri tidak mengenali dirinye..dahulu mase aku kenali dirinye, aku rase senang utk berkwn dgnnye tp skang aku rase lain..x sesenang dulu..aku senang berkwn dgnnye bkn lah disbbkan wang ringgit tp di sbbkan die seorg sahabat yang baik yang suke memberi pendapat dan nasihat kpd aku utk menjadi org yg berjaya.. TP kenapa skng ni die dh berubah sikap dan menjadi dingin terhadapku???

aku sendiri tidak tahu ingin berkata apa lg..yang pasti kali ni aku btl2 terasa dan amat2 lah berkecil hati dengan tindakan yang dilakukan olehnye terhadap aku..hati aku pn sudah mula berasa tawar utk BERSAHABAT dgnnye...

"Ya Allah berikanlah aku kekuatan untuk berhadapan dengannye pada sekian harinye agar aku bisa menjalani segala pekerjaan ku di hadapannye..aku juga berharap Ya Allah agar Kau lembutkanlah hatinye agar die bersikap baik denganku..amin Ya Rabbal Alamin...."

No comments:

Post a Comment