24 April, 2011

kenangan itu

Kenangan itu telah menyebabkan aku mula mengingatimu walopun aku tidak mahu itu berlaku...

Kenangan itu juga telah menyebabkan aku lemah dan menjadikan aku tidak mempunyai kekuatan untuk melupakanmu...

Kenangan itu telah menyebabkan aku lupa akan diriku sendiri dan menjadikan aku tidak mengingati akan siapa diriku dan siapa dirimu..

Kenangan itu juga menjadikan aku tidak keruan dalam setiap langkahku....

Kenangan itu menjadikan aku tidak tahu untuk melakukan kerja yang telah menjadi kewajipan ku...

Kenangan itu menjadikan aku di dalam khalayanku sendiri...

Kenangan itu menjadikan aku hidup di dalam bayang2 mu..

Kenangan itu juga telah menyesatkan aku dan 

Kenangan itu jugalah yang telah membunuhku dan memakan diri ku sendiri sedangkan dirinya bahagia dengan kehidupan yang dimiliki tanpa memikirkan tentang diriku....

Sesungguhnya KENANGAN ITU amat lah perit untuk aku mengingatinya dan melaluinya....


Ya Allah Ya Tuhanku..buangkanlah segala KENANGAN itu dari kotak fikiranku dan dari hidupku agar aku bisa melakukan segala kehidupanku dengan sempurna dan agar aku bisa menyedari siapa aku di sisi DIA..dan bantulah aku Ya Allah agar aku diberikan semangat yang kuat agar bisa aku berdepan dengan DIA... 
Amin Amin Ya Robbal Alamin.... 

No comments:

Post a Comment