01 October, 2010

Jumaat

Hari ni hari jumaat..keseronokkan telah aku rasai saat ini..x sabar rasenye nk menunggu kwn2 yg dtg dr ipoh n kl..haiiiiiii....cpt la mlm tibe..(keluh aku keseorgan) hehehe...Dieorg bercuti selama 3 hari di rumah aku dan pastinya akan aku bwk dieorg pusing2 1 melaka..walopun kesihatan kurang baik tp aku akan tetap bwk dieorg melihat tmpt yg menarik di melaka..(Ya Allah Ya Tuhanku sembuhkan lah penyakit aku agar bisa aku bwk dieorg jln2 di melaka..amin) pasti mereka sukakannya...(terutama skali wa...kaki berjalan bdk sorg ni..)hehehe...Aku x sabar nk berjumpa ngan seseorg sbnrnye...erm....rindu nye...lame x jmp..last bulan 1 dulu..time reunion..(lame tu...)huhuhuhu....mlm ni aku akan amik dieorg kt seremban sbb tiket tren nk ke tampin telah hbs di jual.. (ramai btl yg nk ke tampin ni..hhehehe..)so, dieorg terpaksa la beli tiket tren ke seremban..(nasib baik dkt ngan umh aku klo x masak gak aku nk ngambik...hehehe..)..
Nak tahu apa aktiviti kami utk sabtu dan hari ahad??? tgguuuuu...akan aku update kan dr semasa ke semasa... =)

No comments:

Post a Comment