07 July, 2011

malam gathering TECHSIS

lagi sekali bebudak TECHSIS akan berkumpul..kali ni wat gilang gemilang..temanya GLAMOUR ala2 artis gitu.ewahhhh...hhahaha..kali ni ktorg nye reunion di adakan di dewan Silveritage Simpang Pulai, Perak. haaa...nk tau lg detail blh tgk la kad jemputan ni yang di designkan oleh Jaja dan diprintkan oleh Hery....manakala proses pengeposan dibuat oleh Dania sendiri dan juga Black tp bkn Black Mentor tau..no no no..hehehe..




mcm2 ada aktiviti kami mase tu..ada Dress Contest aka dress yang paling meletop cun melecun..siap kene catwalk lg tau..hahaha..pastu ada Show Contest dimana setiap tetamu yang hadir diberi peluang untuk menunjukkan bakat terpendam contohnye nyanyi, main drum, gitar dan lain2...tidak ketinggalan juga dengan cabutan bertuah..kami turut serta kan dengan hadiah yang paling mahal TV LCD PLASMA lg..hehe..Dania nk jgk hrp2 ada la rezeki Dania mase tu kan..hehehe..

tugas Dania mase acara tu adalah menjadi penyambut tetamu..pada awalnye mereka ingin mencadangkan Dania berpartner ngan Mr. Dania tp disebabkan Mr.Dania x dapat hadir so, terpaksa la di tukarkan dengan Hery..sbg penyambut tetamu time tu Dania kene la berketerampilan dan juga dengan memberi senyuman yang menarik..

sekarang ni Dania rase menjadi masalah lak wat Dania untuk mencari dress yang sesuai untuk dipakai malam tu..Dania rase xde idea la plak..ermmm..myb baru lg kan..nnt dh nk dekat mst tetibe ada idea tu..hehehe..pape pn Dania x sabar nk tggu hari tu..

No comments:

Post a Comment